רוטמן תוקף: "מערכת המשפט פועלת כמפלגה פוליטית"

    אייל ראובן No Comments on רוטמן תוקף: "מערכת המשפט פועלת כמפלגה פוליטית"

    חה"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת סוף השבוע": "כאשר המגרש הוא מוטה בצורה כל כך ברורה וחדה אפילו בלי מראית עין של משחק הוגן, אין טעם להשתתף במשחק ולכן לא הגשנו אפילו בקשות פסילה"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע, ותקף בחריפות את מערכת המשפט על רקע ההחלטה לפסול את עמיחי שיקלי מהתמודדות ברשימת הליכוד. "לצערי מערכת המשפט לא פועלת כמתווך נטול אג'נדה אלא כמפלגה פוליטית לכל דבר ועניין", אמר רוטמן.

    הוא התייחס לדיון בוועדת הבחירות בעניין פסילת בל"ד: "היום התנהל דיון בוועדת הבחירות על פסילת בלד ורע"מ ואנחנו כבר יודעים את הסוף הידוע מראש וכיצד הגיבה היועמ"שית שמבחינתה אין סיבה לפסול. אנחנו רואים שכל המהלכים של ועדת הבחירות הם פוליטיים, הם מדקדקים על קצה הסערה בזכויותיהם של תומכי טרור להיבחר לכנסת, אך כשמדובר בשיקלי נוקטים בפרשנות מרחיבה. לצערי מערכת המשפט לא פועלת כמתווך נטול אג'נדה אלא כמפלגה פוליטית לכל דבר ועניין. זהו שלטון לכל דבר, ללא צורך המייגע לבקש מידי פעם את אמון הבוחר".

    רוטמן הסביר מדוע מפלגתו בחרה שלא להצטרף לבקשות הפסילה נגד בל"ד ורע"מ: "כאשר המגרש הוא מוטה בצורה כל כך ברורה וחדה אפילו בלי מראית עין של משחק הוגן, אין טעם להשתתף במשחק ולכן לא הגשנו אפילו בקשות פסילה".

    לדבריו "ההטיה הזאת של מערכת המשפט חייבת להיפתר. אני בתור ח"כ מהאופוזיציה הצלחתי לעשות שינויים אפילו בדברים האלו. בנושא הוועדה לבחירת שופטים וגם בנושא חוק האזרחות. אנחנו צריכים להגיד די לשלטון בג"ץ. בכל הנושאים האלו שדה הפעולה הוא מוטה בצורה בוטה וחריפה. הם אפילו לא מתביישים בזה".

    "אני כבר לא מצפה לכלום. לא להוגנות ולא לשיקול דעת נקי. אינטרס העל של יו"ר ועדת הבחירות אמור לדאוג שלציבור יהיה אמון בהליך הבחירות".

    רוטמן הזכיר "בזמנו היועמ"ש הגיש כתב אישום נגד יו"ר בל"ד עזמי בשארה, אבל בא בית המשפט והכשיר אותו פעם אחר פעם ואת הסוף כולנו יודעים (בשארה נחשד בריגול לטובת חיזבאללה ונמלט לירדן). אנחנו צריכים את הכוח לתקן את מערכת המשפט".



    0 תגובות